Σάββατο 7 Οκτωβρίου 2017

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΝΤΟΥ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΝΤΟΥ

ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ, ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ!
ΜΗΝ ΜΕΡΔΕΥΕΣΤΕ με την διακόσμησή μου!
Μου δίνω κίνητρα για να παραμείνω με ευχαρίστηση στα bloggs και να μην την κάνω για ΦΕΙΣ και εύκολα LIKE!
Υγ. Επίσης, θα με δείτε ΣΥΧΝΑΚΙΣ να "μιλάω" (σχολιάζω), μόνη μου.
Είναι πολύ παλιό το μικρόβιο, απ' την εποχή των Λευκωμάτων και των Ημερολογίων, μην την ψάχνετε!
Αναζωογονεί αυτό το μικρόβιο, πιστέψ' τε με!
Τα βρίσκεις πρώτα με τον εαυτό σου και μετά με τους άλλους!
Αν δεν τσακιστείς στο γράψιμο, (με όποιον τρόπο), δεν θα καταλάβεις ποτέ ένα βιβλίο, όσα σοφά κι αν σημειώνεις, πάνω σ' αυτό!
Υπογραφή;
Παρ' "ολίγον" σοφή!

Υγ. Υπομονή, μετά τον Ρήγα, θα πάει σε ανάρτηση!
Μη μου δώσεις "Τοίχο"!
Χορεύω!

Το έφερα απ' την μπάρα, να μη ζαλίζω εκεί!
Εν ολίγοις, πριν πείτε "η Κατερίνα δεν πάει καλά", άλλη μια ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:
Κρατάω κωδικοποιημένα κάποιες στιγμές της ζωής μου.
Κάποιοι που ξέρουν ένα κομματάκι του παζλ, θα βρουν πολύ έξυπνες και φυσιολογικές τις σημειώσεις μου.
Ε, άμα πεθάνω και μαζευτούν όλα τα παζλάκια μαζί, ΝΑ πως γράφονται οι αληθινές ιστορίες!

Εγώ πάντως, από φαντασία, πάσχω!
Ακόμα και τυχόν σκέψεις μου, που επαληθεύονται, τις βάζω κάτω και τις ψάχνω από εκατό μεριές, όπως σήμερα, ας πούμε!
Η αρχή είναι δύσκολη, μετά μαθαίνεις να ψάχνεις και να ψάχνεσαι γενικώς και να μην τρως έτοιμη τροφή!
Ψάχνεις σπόρο, τον βρίσκεις, τον φυτεύεις, τον φροντίζεις, προσπαθείς το καλύτερο γι' αυτόν, μεγαλώνει, τρως και ζεις απ' αυτόν!
Τόσο απλό και αφόρητα δύσκολο μαζί!



5 σχόλια:

  1. Είπα κι εγώ!
    Αφού κάτι είχα γράψει!
    Είχε πάει στο τέλος και πριν το σβήσω από κει, το έφερα, ως στοιχείο, που λέει και η Νικολούλη!
    ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΠΩΣ ΟΟΟΟΟΟ
    ΕΝ ΕΤΕΙ 2017... "ΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΠΑΙΖΕΙ"

    ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΠΩΣ ΟΟΟΟΟΟ ... ΦΟΝΤΟΣ, θ' αλλάζει συχνά! (Ανάγκ' βλέπ'ς!)

    Νομίζω είναι ΤΟ ΦΟΝΤΟ, στο χωριό μου τα άρθρα τα κάνουμε μπάχαλο, π.χ. η Γιάνν'ς, η Γιώργους, Ο φόντος... κ.λ.π.
    Δεν το ψάχνω, έτσι κι αλλιώς, εν έτη 2017, έχουμε μπερδέψει και τα μπούτια μας, όχι μόνο τα άρθρα μας!
    Βοήθειά μας, αρκεί να έχουμε λόγο, γιατί κατ' αρχήν, είναι αυτός!
    Οι έννοιες παραμένουν, όσο λάθος κι αν ειπωθούν!
    Αυτά και πιάστηκα!
    Προτίμησα αντί τσίπουρου, μπλόκινγκ!
    Ποιος θα μου επιβάλλει το σωστό και το φυσιολογικό στην ευχαρίστησή μου;
    Κι αν δεν υπάρχει το ίντερνετ, θα βρω χαρτί, κι αν όχι κι αυτό, έχω κορμί (γραμμένο εποχή 99 και πολύ πιο πριν) αρκεί να έχω μολύβι!
    Τί φόρα είναι αυτή;
    Κι έχω ήδη και αναγνώστες, κι αλίμονο!

    Σεμνά, Κατερίνα, σεμνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι εγώ το είχα πάνω - πάνω!

      Ναι, ξέρω! Όλα, εύκολα κατεβαίνουν, όπως και ανεβαίνουν, βεβαίως!

      Διαγραφή
  2. Το έγραψα σε άλλη ανάρτηση. Επιβάλλεται κι εδώ.
    Το πήρα το "μήνυμα" από την γκουγκλ χρωμ, να μην ανησυχεί!
    Τόσο βιαστική, δεν φανταζόμουνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...Και μας προέκυψε να πάμε στο Φεις, εκτάκτως και το φυσάμε και δεν κρυώνει, απ' τις εκπλήξεις που σκαρώνει, όχι μόνο η ζωή, αλλά και οι άνθρωποι, όπου και φίλοι!
    Μεγάλο μάθημα ζωής και το Φεις, δεν το συζητάμε!
    Πιέζομαι... αλλά θα κάνω λίγη υπομονή, ως να ξεκαθαρίσει το τοπίο και είδωμεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η Υπομονή είχε λείξει προ πολλού, μα σήμερα δεν πήγαινε άλλο! Ως εκεί και μη παρέκει!
    Αν ξαναχρειαστεί πάλι "θυσία" για φίλους, είδωμεν!Ποτέ δεν λέω ποτέ, γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ξημερώσει και να τρέξεις άρον - άρον, μόνο και μόνο για να επικοινωνήσεις με πολλούς και γρήγορα.
    Αυτά! Καλά να είμαστε!ΟΙ φίλοι δεν φαίνονται στα πάρτυ, ούτε μπορούν να κάνουν όλοι τις ίδιες φιγούρες στον χορό.
    Κάθε κούνημα δείχνει και την προσωπικότητα του καθενός.
    Καθείς με την σφραγίδα του, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή